Friday, June 4, 2010

Sauna Pants, Set Sauna Di rumah & Diva Sauna

Sauna Pants


HANYA RM99

Sauna Pants untuk lengkapkan sesi  menguruskan badan (slimming) anda di rumah …Fungsi sauna pants untuk mengecilkan sekitar perut,peha dan punggung yang menggeleber. ..oleh itu anda gunakan semasa tidak bersauna.. dan perlu bersauna untuk membakar lemak seluruh badan..Miliki nya untuk kesan yang maksimum!!





Set Sauna Di rumah




Anda mempunyai masalah-masalah seperti di bawah??



1) Tiada masa pergi berjogging?

2) Tak sempat langsung nak bersenam?

3) Resdung, pagi-pagi selalu bersin?

4) Badan terasa lenguh-lenguh, sakit sendi serta letih?

5) Berpotensi kena serang darah tinggi dan kencing manis?

6) Berat badan naik selepas bersalin?Ketahuilah, rawatan sauna atau mandi wap panas merupakan gabungan kaedah tradisional-moden dan ianya berkesan untuk menurunkan berat badan dan mengekalkan kesihatan anda secara semulajadi.



Kebaikan dan kelebihan bersauna:-



1) Menggantikan aktiviti berjogging dan bersenam.

2) Membakar Lemak dari luar dan menurunkan berat badan secara teratur.

3) Menyembuhkan luka-luka dalaman selepas bersalin.

4) Menyingkirkan toksik badan melalui peluh.

5) Mengurangkan risiko darah tinggi, kencing manis & dll.

6) Menyegarkan tubuh badan anda selepas penat bekerja.

7) Mengurangkan sinus/resdung dan jerawat.

Membersihkan kulit dan kelihatan segar, halus dan licin.Kini ada cara paling mudah dan cepat untuk menikmati sauna di rumah sendiri.Dengan sauna kami, ianya sungguh menjimatkan masa dan kos. Hanya 10-15 minit, anda akan rasakan perubahan tubuh anda luar dan dalam. Anda boleh bersauna sambil menonton televisyen di ruang tamu rumah anda.Harga yang kami tawarkan juga amatlah berpatutan. Beli sekali sahaja anda dapat bersauna bila-bila masa dengan privasi di rumah anda sendiri.

Ada tiga pilihan set disediakan untuk anda:


Diva Steam Sauna> Kain berkualiti tinggi diperbuat daripada kain Nylon. Fiber di bahagian tengah untuk tahan panas dan PVC lapisan dalam kalis air. Dijahit berbentuk diamond menjadikan set sauna peribadi anda nampak mewah dan cantik. Diva Steam Sauna> Kain berkualiti tinggi diperbuat daripada kain Nylon. Fiber di bahagian tengah untuk tahan panas dan PVC lapisan dalam kalis air. Dijahit berbentuk diamond menjadikan set sauna peribadi anda nampak mewah dan cantik.

Ezy Infra Red Sauna> Merupakan kaedah pemanasan infra red. Ia menggantikan wap. Atau lebih dikenali sauna kering. Cuma tekan remote dan setkan suhu dan masa anda kehendaki. Terdapat papan pemanas infra red di kiri /kanan dan belakang.

Myra Steam Sauna> Kepada anda yang mementingkan budget. Diperbuat daripada PVC 1 lapis kalis air. Jahitan yang kemas untuk anda bersauna dengan privasi, menjimatkan dan selesa.

No comments:

Post a Comment